C&A VISTA [2011]

Śmiałość i urok są znakami rozpoznawczymi Christiny Aguilery. Gwiazda pop mówi nam trochę o modzie, swojej karierze, o Brazylii i, w międzyczasie, pozuje do sesji na potrzeby kolekcji, która jest początkiem jej współpracy z siecią C&A.

Początkowo jej potężny głos i wygląd były czynnikami, które doprowadziły ją do międzynarodowej sławy, ale nie ma wątpliwości, że Christina Aguilera wiedziała jak połączyć obie te rzeczy i na stałe zadomowić się we wszechświecie muzyki pop. Dziś sprzedała ponad 46 milionów płyt na całym świecie i posiada na koncie najważniejsze nagrody w muzycznym showbiznesie, włączając w to pięć statuetek Grammy, jest postrzegana, jako doskonała wykonawczyni i interpretatorka, ale również ikona mody i symbol dla współczesnych feministek.
Urodzona w Nowym Jorku, córka ojca Ekwadorczyka i matki pochodzenia irlandzkiego ma latynoską krew i nie obawia się śmiałości. Nikt nie wie jak docenić jej zmysłowość. „Zawsze czułam się komfortowo we własnym ciele. W moich teledyskach czy w moich występach, zawsze chciałam pokazać swoją siłę poprzez seksualność”, mówi piosenkarka w trakcie swojej podróży do Brazylii gdzie udaje się w celu otwarcia kolekcji pod nazwą „Christina Aguilera dla C&A”, która obecnie dostępna jest w sklepach. „Z pewnością niektóre ubrania z kolekcji to odzwierciedlają.”
Brazylia była już częścią życia Christiny zanim ta zaczęła współpracę z C&A. Jej starsza [przyrodnia] siostra, Ceres, przyjechała do naszego kraju w latach 80. by studiować biologię. Wyszła za mąż za Brazylijczyka a po rozwodzie przeniosła się do Abrolhos na Bahia, gdzie oddała się pracy na rzecz ochrony humbaków. I w przeciwieństwie do swojej sławnej siostry stroni od imprez.

Śpiew od zawsze był największą pasją Aguilery a jej talent był prezentowany na konkursach dziecięcych na obrzeżach miasta Pittsburgh w USA, gdzie spędziła większość swojego dzieciństwa. Donośny głos zapewnił jej, w wieku 12 lat, miejsce w programie Klub Myszki Mickey, którego sezon odniósł sukces i w którym występowała obok przyszłych idolów muzyki pop: Britney Spears i Justina Timberlake’a. Uznanie jej talentu na świecie nie nastąpiło jednak szybko. W wieku 19 lat, Christina eksplodowała na muzycznych listach przebojów ze swoim debiutanckim albumem pod tytułem „Christina Aguilera”. Odniosła sukces m.in. z utworem „What a Girl Wants”. Na swoim drugim albumie, Stripped, Christina wzięła jednak sprawy w swoje ręce i pokazała tam prawdziwą osobowość. Zaczęły się pojawiać w jej muzyce elementy soulu, jazzu i hip-hopu, zmienił się również wizerunek na bardziej seksowny, czego dowodem jest teledysk do „Dirrty” w reżyserii popularnego fotografa Davida LaChappelle. Na tym etapie swojej kariery pop gwiazda stworzyła swoje alter ego, Xtinę, która namiętnie pocałowała Madonnę podczas występu otwierającego MTV Video Music Awrds (2003) i udało jej się współpracować z wieloma znanymi artystami od Alicii Keys, Missy Elliott, Lil’ Kim, P. Diddy, Herbie Hancocka po Rolling Stones.

Wyzywający wizerunek został odesłany w przeszłość po tym jak piosenkarka dojrzała. W aurze bycia divą i skończywszy prawie 31 lat napotkała ona w ostatnim czasie szereg nowych wyzwań takich jak bycie mamą dla 3 letniego Maxa a w kinach ukazał się jej debiutancki film Burlesque, w reżyserii Steve’a Antina, w którym występuje, jako jedna z głównych postaci obok swojej idolki Cher. I nie robi sobie chwili odpoczynku. Prócz przyjazdu w celu kręcenia spotu kampanii reklamowej promującej jej pierwszą kolekcję ubrań (z C&A!), Xtina przygotowuje już swój piąty album studyjny i obiecuje [fanom] wkrótce koncerty. Czekamy!

Wykonane w Brazylii.
Potęga zmysłowości stała się inspiracją dla kampanii kolekcji Christina Aguilera para C&A (pol. Christina Aguilera dla C&A) stworzonej przez agencję DM9DDB. W spocie, gwiazda śpiewa swój przebój Keeps Gettin’ Better, podczas gdy cztery tancerki prowadzą ze swoimi towarzyszami subtelną grę uwodzenia. Podekscytowana rozpoczęciem zdjęć piosenkarka mówi trochę o swoich doświadczeniach:

Dlaczego wybrałaś Brazylię na uruchomienie swojej pierwszej kolekcji?
Zawsze kochałam Brazylię i zostałam zmotywowana możliwością podzielenia się moim gustem oraz miłością do mody z pięknymi kobietami, które tu mieszkają. Brazylijki mają idealne ciała by nosić moje ubrania i [naśladować] mój styl.

A jaki jest styl Twojej kolekcji?
Inspiracji szukałam w mojej kobiecej naturze, bawiąc się teksturami z motywami zwierzęcymi i kolorem czerwonym, który kocham. Ten pomysł zrodził się w moim domu gdzie w każdym pokoju jest, co najmniej kilka czerwonych detali. [W tej kolekcji] jest piękna bielizna, która sprawia, że kobieta czuje się w niej dobrze i pewnie, znajdują się tam również jeansy i czarne sukienki. Buty są niesamowite tak samo jak torebki i paski, wszystko zainspirowane moim codziennym ubiorem.

Co myślisz o tym, że moda staje się coraz bardziej dostępna [dla zwykłych ludzi]?
To fantastyczne, że wszyscy za przystępną cenę mogą wyglądać tak jak ich ulubione gwiazdy lub [modelki] na wybiegu.

Uważasz się za ikonę mody?
Wolałabym raczej by uznano mnie za ikonę mody, ponieważ takimi ikonami zostają ludzie, którzy podjęli realne ryzyko, którzy nie przestrzegają zasad. Tak jak ja.



Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.