23iyqm0Woman (2014)
Premiera: 1 października 2014 (Polska)
Dystrybutor: Procter & Gamble (Świat), SiroScan (Polska)
Nuta głowy: ananas, gruszka, różowy pieprz
Nuta serca: magnolia
Baza: piżmo i bursztyn
Gama produktów: perfumy o pojemności 15, 30, 50 i 75 ml, dezodorant, żel do ciała, balsam do ciała, dezodorant perfumowany w spray’u
Strona internetowa: Christina Aguilera Perfumes

Dla kobiety, która chce poczuć pewność siebie, by dzięki temu zdobyć się na śmiałość
i wyrazić pełnię swojej kobiecości

Christina Aguilera osiągnęła stan, w którym czuje się komfortowo z tym, kim jest jako kobieta. Woman – najnowszy zapach marki Christina Aguilera, wiernie odzwierciedla wizerunek osoby, jaką się stała. Zapach ten inspiruje kobiety do odczuwania takiej samej pewności siebie, jaką posiada sama Christina. Dzięki temu będą emanować kobiecym ciepłem, co powinny robić, według wyobrażeń Christiny.
Z każdym rokiem coraz lepiej zdaję sobie sprawę z tego, co dla mnie znaczy być kobietą. – mówi Christina – Kiedy kobieta ma swobodny wgląd w głąb siebie, jest wówczas w stanie wyraźnie pokazać swoją pewność siebie i swoją zmysłowość. Dzięki temu z pewnością zostanie zauważona.
Stworzyłam Woman jako zapach, który celebruje kobietę wewnątrz każdej z nas – wyjaśnia Christina i dodaje: Chcę dać kobietom prawo do tego, by czuły się silne i zmysłowe, ponieważ sprawi to, że poczują się nadzwyczajnie kobieco.
Najnowszy zapach Christina Aguilera celebruje esencję kobiecej natury – fascynujące połączenie żywiołowości, promienności i ciepłej zmysłowości. Christina szuka sposobu, aby połączyć się z innymi kobietami na głębszym poziomie i inspiruje je do tego, by pokazały światu najlepszą wersję samych siebie.

ZAPACH

W kompozycji Woman Christina pieczołowicie dobrała składniki, które reprezentują cechy, jakie dostrzega w sobie samej. Pragnie pomóc kobietom odsłonić ich kobiecość, ukazać elegancję oraz odkryć wewnętrzną siłę.

Christina Aguilera Woman prezentuje żywiołowy urok intensywnych owoców takich jak: soczysty ananas i złocista gruszka. Owocom towarzyszy wyrazisty aromat jagód różowego pieprzu. Promienny, owocowy zapach nuty głowy stanowi mocny akcent, który wzmaga nasze poczucie pewności siebie.

Serce zapachu określa kwiatowa woń delikatnej, białej magnolii. Odwieczny, jednoznaczny symbol kobiety – magnolia to jedna z najstarszych roślin, jakie istnieją w królestwie flory. Jej świeży, bujny zapach wzmaga poczucie kobiecości, a jej subtelne, aksamitne płatki muskają skórę pieszczotliwym dotykiem.

To, co czyni magnolię tak ważnym dla mnie kwiatem, to fakt, że jest postrzegana jako źródło życia oraz symbol piękna, płodności, wytrwałości i doskonałości. – wyjaśnia Christina – Te wyjątkowe atrybuty cechują nas – kobiety. Mają one dla mnie tym większe znaczenie, ponieważ jestem w szczególnym okresie mojego życia.
Cenione na przestrzeni stuleci, złociste nuty bursztynu w głębi kompozycji stanowią kuszące atrybuty uwodzenia, dodając zapachowi głębi i przyczyniając się do wprowadzania nas w komfortowy nastrój. Piżmo to kluczowa nuta we wszystkich kompozycjach Christiny, ponieważ składnik ten ma dla Niej szczególne znaczenie. Jego zmysłowość i trwałość czynią zeń doskonały wspólny element wszystkich zapachów kolekcji Christina Aguilera.

OPAKOWANIE

Wyrafinowany i luksusowy flakon zaprojektowany został w sposób, który przywodzi na myśl ponętną, kobiecą sylwetkę i wcielony wdzięk. Subtelny wzór koronki podkreśla jego wysoką klasę i w zamierzony sposób kontrastuje z żywymi, ciepłymi składnikami kompozycji.

KAMPANIA REKLAMOWA

Kampania reklamowa portretuje pewną siebie kobietę w uwodzicielskiej chwili prywatności. Bohaterka czuje się w pełni swobodnie, emanuje wdziękiem i ukazuje swoją promienną kobiecość.
Zdjęcia zrealizowane zostały w surowym, białym wnętrzu, o graficznej, nowoczesnej estetyce. Biała sceneria nawiązuje do białej magnolii – składnika kompozycji zapachowej. Mieniące się, złociste akcenty podkreślają ciepłe, uwodzicielskie nuty, które pozostawiają na ciele trwałą, wonną smugę.
Fotograf i reżyser – Mark Liddell, realizując zdjęcia do reklamy Woman odwołał się do trzech cech, które budzą w nim skojarzenia z Christiną: zmysłowości, pewności siebie i wyrafinowania. Lidell wykorzystał ten koncept, aby opowiedzieć historię Christiny, którą ukazał jako kobietę zdecydowanie wyrafinowaną i zmysłową.

„Chciałem odróżnić reklamę Woman od innych kampanii, które zrealizowałem dla Christiny.” – wyjaśnia Liddell. „Zamiast czarno-białych zdjęć, jakie wykorzystaliśmy w przeszłości, tym razem zastosowaliśmy dużo naturalnego światła i złocistych akcentów. Chcieliśmy bowiem ukazać scenę, w której Christina ukaże się jako kobieta, którą jest dziś.
„Mark Liddell stworzył na planie zdjęciowym przestrzeń, w której czułam się w pełni komfortowo i mogłam swobodnie ukazać, kim naprawdę jestem jako kobieta.” – wyjaśnia Christina. „W reklamie czerpię radość z prywatnej chwili – celebrując moją wewnętrzną moc i ukazując pełnię swojej kobiecości. Pragnę, aby zapach Woman wywoływał takie same uczucia u wszystkich kobiet, i aby poczuły pewność siebie, która da im wewnętrzną siłę.”

normal_131014_ML_PR_05_014_wk2

 Sesja zdjęciowa
Behind the scenes

DZIEDZICTWO

Christina Aguilera dostrzega w zapachu sposób, w który może pomóc kobietom ogarnąć różne aspekty ich osobowości. Jej zapachy reprezentują ją samą, a także kobiety, które wybierają jej kompozycje. Nagradzane zapachy kolekcji Christina Aguilera to siedem wyjątkowych pozycji oferujących nadzwyczajne doznania: wspaniała Christina Aguilera, zalotna By Night, luksusowa Royal Desire, dodająca mocy Secret Potion, uwodzicielska Red Sin, ponadczasowa Unforgettable oraz kobieca Woman.